Söder om Sundsvall

Plockade med mig min häst och drog till Halmstad för att studera, det går såhär:

Hoppträning

Publicerad 2014-06-11 12:07:00 i Allmänt,

Har på riktigt börjat hitta känslan på bett i hoppningen nu och det ger såklart en 
härlig känsla. Idag stämde allt utom vägarna för oss men det var också det enda.
 
Man får komma ihåg att jag bara gör min fjärde tävlingssäsong här i livet på en 
häst som är långt ifrån en läromästare. Ted vet detta och han är otroligt realistisk
att resonera med, han säger dom enkla och självklara grejerna och då blir det 
hur bra som helst och det faktum att han tycker att Hälge är en "Väldigt, väldigt fin
häst" gör mig så varm inombords och motiverad att fortsätta jobba på samma sätt.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela