Söder om Sundsvall

Plockade med mig min häst och drog till Halmstad för att studera, det går såhär:

Träning

Publicerad 2014-03-26 08:04:00 i Allmänt,

 

Igår tog jag mig i kragen och åkte och tränade för Ted Nätterqvist efter starka 

rekomendationer från kompis och tränare som jag hoppade för innan

jag flyttade hit ner. Grämer mig att jag inte gjort detta tidigare. 

Jag vet inte vad jag ska säga ens men vi var så jävluskt duktiga igår.

Hoppade många språng vilket är exakt vad jag behöver, jag flåsade som

en gris efter sista banan som det bland annat var 2 stycken 3-kombinationer

i och 15 språng. Fick till och med små tekniktips som gjorde att Hälge

hoppade som en gummiboll i kombinationerna och verkligen jobbade med

hindren som var väl tilltagna för oss. Kul för tusan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela